وبلاگ rezadastgozin
حفاظ شاخ گوزنی
شنبه 26 مرداد 1398 ساعت | بازدید : 4770 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

ساخت حفاظ شاخ گوزنی به بهترین شیوه ممکن:

در این مقاله از حفاظ ایران قصد داریم به بررسی نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی یا ساخت حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم و شما عزیزان را با موارد بسیار مهم و نکات کاملا حرفه ای ساخت چنین حفاظ پرقدرتی اشنا سازیم، قبل از شروع باید متذکر شویم که حفاظ های ساختمانی از ایمن ترین و کاربردی ترین حفاظ هایی محسوب می شوند که عملکرد آن ها در مقایسه با سایر حفاظ های دیگر بسیار بسیار چشمگیر می باشد، از این رو همواره چنانچه به دنبال امنیت بسیار بالا هستید، حفاظ شاخ گوزنی می تواند یک حاشیه بسیار امنی را برای شما عزیزان مهیا کند، از این رو لطفا در این مفاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از حفاظ شاخ گوزنی و ساخت آن به دست آورید.

 


حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

همان طور که از نام آن پیدا است، این حفاظ به نوعی طراحی شده که در نگاه اول همانند شاخ های یک گوزن به نظر می رسد که از عمده ترین مصرف آن می توان به محافظ دیوار اشاره نمود، دلیل محبوبیت و کارایی این حفاظ بی شک نام زیبای آن و قدرتی که در شاخ گوزن ها وجود دارد است و این خود به تنهایی دلیلی بر پیدایش دیوار امنی در دل افراد خواهد بود، شاید به جرئت بتوان گفت حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین و در عین حال از کاربردی ترین حفاظ های موجود در دنیا است. لازم است بدانید که پیدایش حفاظ شاخ گوزنی به سال 1385 در ایران بر می گردد، درست زمانی که تعداد سارقان منازل در این زمان بسیار بسیار زیاد بود، در واقع با ورود حفاظ شاخ گوزنی که قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر حفاظ ها داشت و همچنین از طراحی و رنگ آمیزی خوبی نیز برخوردار بود دلیلی بر افزایش فروش و اعتماد افراد به این نوع از حفاظ ها شد. مناطق کرج ، کردان کرج ، جاجرود ، بومهن ، هشتگرد ، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند .


مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟

در تهیه و ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد سایز 10 میلی متری به عنوان یک شکل دهنده اصلی استفاده می شود، در ابتدا میلگرد 10 میلی متری را برش می دهیم و پس از برش دادن و تیز نمودن سطح آن به سراغ دستگاه های مخصوص پرس فرمی می رویم که پس از جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی با بالاترین کیفیت شکل می گیرد، اما لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از مراحل تهیه و تولید این حفاظ به دست آورید.


1- مرحله اول در ساخت حفاظ شاخ گوزنی | جوشکاری:

در این مرحله که یکی از ابتدایی ترین مراحل ساخت این محصول است، میله های خم شده ای که توسط دستگاه های پرس آماده شده اند را در قالب های مخصوص تولید نرده قرار می دهند و پس از چیدن آن ها در کنار یکدیگر، جوشکاری می شوند. البته جالب است بدانید که هر نوع تولید کننده ای از شیوه خاصی برای تهیه و توزیع حفاظ ها استفاده می کند. بعضی از تولید کنندگان میله ها را در سایز های مختلف در جلوی میز کار قرار می دهند و جوشکار مربوطه نیزبنا به احتیاج قطعه ای را برداشته و‌با نگه داشتن دست، آن را جوش می دهد این نوع روش جوش در تولید حفاظ شاخ گوزنی را جوش یک طرفه می گوییم.


2- مرحله دوم از ساخت حفاظ شاخ گوزنی:


افراد دیگری هستند که با استفاده از جوشکاری مخصوص این قطعات را در کنار یکدیگر قرار می دهند و با تسلط بسیار زیادی بر روی هنر جوشکاری این قطعات را به یکدیگر متصل می کنند، سپس این حفاظ را برگردانده و تمامی نقاط اتصال را در تمامی جهات جوش می دهند به طوری که این روش یکی از روش های بسیار مطمئن و کارآمدی است که می توان در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از آن استفاده نمود، در این شیوه درست است که شما نیاز به افراد بیشتری دارید تا بتوانید کاری با کیفیت را تولید کنید اما از سویی دیگر کیفیت و مقاومت کار شما دوچندان خواهد شد، حال این محصول آماده رنگ آمیزی است رنگ آمیزی و پایان کار

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ریش تراش و معرفی برترین های آنها
جمعه 25 مرداد 1398 ساعت | بازدید : 4850 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

ریش تراش و معرفی برترین های آنها

  1. حرکت تیغه‌ها به عقب و جلو
  2. ریش تراش‌هایی که قسمت‌هایی در سر آن‌ها به صورت دورانی حرکت می کنند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که نتیجه‌ی حاصل از هر دو نوع، شبیه به هم است و نمی‌توان هیچ‌یک از این دو سیستم را بر دیگری ترجیح داد و انتخاب هریک، بستگی به سلیقه‌ی شخصی افراد دارد.
  • اگر به داشتن میزان به‌خصوصی از ریش علاقمند هستید، بیش‌تر به سراغ ریش‌تراش‌هایی بروید که شانه‌های زیادی دارند.
  • بعضی ریش تراش‌ها در حالت اصلاحِ خیس نیز قابل استفاده هستند و معمولاً تمیز کردنشان راحت‌تر است.
  • برخی ریش تراش‌ها، هم دارای کابل و قابل استفاده‌ی مستقیم و هم دارای امکان شارژ هستند.
  • بعضی ریش تراش‌ها مدت زمان شارژ باقی‌مانده را نشان می‌دهند.
  • مدت زمان شارژ شدن ماشین‌های ریش تراش می‌تواند متفاوت باشد.

ما تمامی مزایای مختلف یک ریش تراش را در زیرمجموعه‌ای از انواع ریش تراش چرخشی (سه تیغ ) و فویل (تخت ) و بر اساس برند در قالب ،محصولات معتبرترین برندهای جهان از جمله: ریش تراش فیلیپس – براون – پاناسونیک و وال برای شما گردآوری کرده‌ایم.همچنان شما میتوانید ماشین اصلاح مو سر را نیز برای در کنار داشتن این محصولات داشته باشید. در ضمن، فروشگاه اینترنتی شیک فام در تمام مراحل خرید با حفظ سرعت‌عمل در کنار شما خواهد بود و تضمین‌های ذکر‌شده برای محصولات آن، صد درصد واقعی است.

چرا ریش‌تراش فیلیپس at890؟

یکی از اصلی‌ترین عوامل سوزش پوست صورت آقایان، اصلاح خشک است. ادامه‌ی این رَوند و تکرار اصلاح خشک، بخصوص در مورد پوست‌های حساس، می‌تواند ابتدا با بروز جوش‌های ریز و التهابات پوستی مختصر خود را نشان داده و در صورت عفونی شدن به مشکلات جدی‌تر پوست نظیر «فولیکولیت» منجر شود.

به بیان ساده، فولیکولیت به گیر افتادن مو در لایه‌ی پوست گفته می‌شود. این عارضه‌ی پوستی باعث به وجود آمدن درد و نیز التهاب در پوست صورت شده و یک کیسه‌ی چرکی دردناک و قرمزرنگ در چهره‌ی شخص به وجود می‌آورد.

یکی از دلایل سوزش پوست صورت در هنگام اصلاح، مرطوب نبودن صورت است. این‌یکی از نکته‌های مهم است که نباید آن را فراموش کنیم. در اصلاح مرطوب، موهای صورت تا 30 درصد از حجم رطوبت را جذب می‌کنند و صاف‌تر می‌ایستند. مو با جذب آب تا حد زیادی ضعیف شده و اصلاح صورت آسان‌تر انجام می‌شود.

حال که به لزوم پرهیز از اصلاح مداوم خشک پی بردیم، اصلاح با تیغ و یا ماشین ریش‌تراش را در گزینه‌های خودخواهیم داشت، اصلاح با تیغ، معایب التهاب پوست و صدمه دیدن لایه‌ی رویی پوست را دارد.

از سوی دیگر اصلاح با ماشین ریش‌تراش، جزو ایمن‌ترین، راحت‌ترین و پرطرفدارترین گزینه‌های اصلاح در جهان است ولی در مورد اصلاح مرطوب با ماشین ریش‌تراش تا مدت‌ها رابطه‌ی یک دستگاه الکتریکی با آب، مقدور و منطقی شمرده نمی‌شد؛ تا این‌که با پیشرفت فناوری، نسل جدیدی از ماشین‌های اصلاح به بازارهای جهان آمد که قابلیت استفاده به‌صورت خشک و مرطوب داشتند.

 

 

چرا ریش‌تراش براون cc 9290؟

یکی از مشکلاتی که گاه خریداران ریش‌تراش با آن مواجه می‌شوند گلایه از عدم کاراییِ کامل ریش‌تراش خریداری‌شده برای اصلاح موهای بلند است.

یکی از ویژگی‌های اصلی ماشین ریش‌تراش براون cc 9290 کاربرد آن در اصلاح موهای دراز است. تکنولوژی اصلاح آن برش مستقیم و دارای تیغه‌ی اصلاح فویلی (تخت) است. ماشین ریش‌تراش براون cc 9290 هر نوع ریش و سبیل دراز را به‌راحتی اصلاح خواهد کرد.

همچنین برای در امان ماندن از انواع حساسیت‌های پوستیِ ناشی از اصلاح که گاه می‌توانند به امراضی مانند «فولیکولیت» نیز تبدیل شوند؛ می‌توانید از این ماشین ریش‌تراش با اطمینان استفاده کنید زیرا ریش‌تراش براون cc 9290 برای پوست‌های بسیار حساس طراحی‌شده است.

هم‌چنین با خرید این محصول، شما در مورد دیر حاضر شدن در هیچ جلسه یا ملاقاتی نگرانی نخواهید داشت زیرا ماشین ریش‌تراش براون cc 9290 از جنبه‌ی سرعتِ اصلاح نیز جزو بهترین ریش‌تراش‌های مارک براون محسوب می‌شود.

ازلحاظ جنس بدنه، در ریش‌تراش براون cc 9290 نسبت به سایر مدل‌های سِری 9 ماشین اصلاح براون، مقدار بیش‌تری روکش کروم استفاده‌شده و پلاستیک کم‌تری به‌کاررفته است لذا، امتیاز بدنه‌ی محکمِ ماشین ریش‌تراش براون cc9290 و دسته‌ی ارگونومیک و ضد لغزش و نیز سبکی آن را نیز ازنظر دور ندارید.

تمیز کردن ریش‌تراش براون cc 9290 با استفاده از دستگاه شستشوی آن به‌صورت کامل انجام می‌شود و هیچ‌گونه حباب یا بقایای اصلاح در قطعات آن باقی نمی‌ماند.

منبع : خرید اینترنتی شیک فام

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تابلوسازی فرداد
شنبه 29 تير 1398 ساعت | بازدید : 4825 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

تابلوسازی و تبلیغات :

تابلوسازی یکی از شیوه های رایج تبلیغاتی است که همگی با آن آشنا هستید و همان طور که می دانید این شیوه تبلیغاتی از سالهای دور تا به امروز مورد استفاده هر نوع شرکت خصوصی و حقیقی ، اصناف و اماکن تجاری قرار گرفته است . تابلوسازی به منزله معرفی برند یا محصولات ارائه شده توسط شما و در نتیجه کسب درآمد بهتر و دسترسی به سود بیشتر است که همه اینها مستلزم داشتن مشتری است و هدف از هر نوع تبلیغ ، جذب مشتری است و در واقع یک محصول زمانی می تواند شناخته شده و توسط مشتریان خریداری شود که از کیفیت ، تبلیغات و بازاریابی مناسبی برخوردار باشد .

زمانی که افراد به کمپین های تبلیغاتی مراجعه می کنند تنها یک هدف را دنبال می نمایند و آن جذب و حفظ مشتریان است .

شرکت های بزرگ و مطرح برای تبلیغات خود دست به روش های تبلیغاتی متعددی می زنند زیرا این شرکت ها جایگاه تجاری خود را پیدا کرده و به دنبال مشتریان بیشتر و حفظ مشتریان در حال حاضر خود هستند و اگر از روش های تبلیغاتی بهره نبرند قطعا پس از مدت زمان اندکی هر چقدر هم که محبوبیت داشته باشند رقبا جای آنها را خواهند گرفت اما شرکت های تازه تاسیس برای اینکه نوع بازاریابی و تبلیغات خود را انتخاب نمایند ذهن آنها با با سوالات متعددی به شرح زیر درگیر می شود :

از کجا شروع کنیم ؟

کدام روش تبلیغاتی برای ما موثرتر واقع می شود ؟

چگونه به درآمد خود را رونق دهیم ؟

چگونه مشتریان را به سمت کسب و کار خود بکشانیم ؟

از چه نوع تبلیغاتی برای معرفی محصولات یا ارائه خدمات رسانی بهره ببریم و سوالاتی دیگر

در پاسخ به این سوالات می توانیم چنین جواب هایی داشته باشیم :

تبلیغات در حال حاضر به دسته های متعددی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از :

تبلیغات محیطی که شامل ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی می باشد . تابلوسازی خود به بخش های متعددی تتقسیم بندی می شود که به شرح زیر می باشد :

تابلو چلنیوم : تابلو چلنیوم یکی از به روزترین و پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی حال حاضر است که می توان برای جذب مشتریان از آن بهره برد و به عنوان تابلو مغازه و یا تابلو فروشگاهی نصب کرد . تابلو چلنیوم به دلیل روشنایی و زیبایی خارق العاده ، داشتن روکش نایلونی محافظ برای جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی حروف تا هنگام نصب و دارای عایق محافظتی برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل حروف به یکی از بهترین نوع تابلوهای تبلغاتی بدل شده است و خود شامل انواع متعددی نظیر تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم کریستال ، چلنیوم لترمکس ، تابلو چلنیوم دوبل ، تابلو چلنیوم دوبل الماسی و تابلو چلنیوم دوبل طلایی می باشد . قیمت تابلو چلنیوم با توجه به متریال ها و اجناس مورد استفاده و نوع آن و محیطی که حروف اشغال می کنند کاملا متفاوت می باشد و نسبت به سایر تابلو های تبلیغاتی دیگر کمی گرانتر است .

تابلو استیل :تابلو استیل به دلیل زیبایی و قابلیت تمیزی خودکار ، برخورداری از مقاومت بالا از دیرباز تا کنون مورد استفاده اصناف واقع گشته است . امروزه تابلو استیل به صورت های مختلف همچون تابلو استیل نور اندریک ، تابلو استیل با پلکسی مات و تابلو پلاستیل که ترکیبی از استیل و پلاستیک است ساخته می شود .

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 33
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 17
:: بازدید ماه : 62
:: بازدید سال : 257
:: بازدید کلی : 9997