وبلاگ rezadastgozin
کتاب هایی برای آموزش زبان در هر ردۀ سنی
پنج شنبه 19 دی 1398 ساعت | بازدید : 3353 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

کتاب هایی برای آموزش زبان در هر ردۀ سنی

آموزش زبان انگلیسی در نیم قرن اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است. زمانی بود که اگر کسی قصد داشت زبان انگلیسی یاد بگیرد تنها کتاب های محدودی در اختیار داشت و مهم نبود که هدف او برای زبان آموزی چیست بلکه باید بعد از آموزش کلیاتی، یا خودش به دنبال کتاب های مورد نیازش می رفت یا اگر مؤسسه ای هم وجود داشت که کتاب هایی داشته باشد، استاندارد خاصی برای ارائه آن ها نبود. ولی امروزه نه تنها حوزه های یادگیری زبان انگلیسی بسیار تخصصی شده اند و هر کس با توجه به نیاز خود و رشته تحصیلی اش می تواند کتاب های زبان انگلیسی و متون آموزشی تخصصی را تهیه کند بلکه رده های سنی مختلف هم کتاب آموزش زبان خودشان را دارند. کتاب های آموزشی مخصوص هر رده سنی با توجه به نیاز همان گروه سنی طراحی شده اند. مسائل و ذغدغه های کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با هم متفاوت است و موضوعاتی که برای آن ها جذابیت داشته باشد هم زمین تا آسمان با هم فرق می کنند. شما می توانید با توجه به رده سنی خود یا فرزندتان کتاب زبان آموزشی و تمرینی مناسب را تهیه نمایید.

کتاب های آموزش زبان بزرگسالان

بیشتر کتاب های آموزش زبان برای بزرگسالان تهیه شده اند. این کتاب ها موضوعات مختلف و مهارت های گوناگونی را به طور جداگانه آموزش می دهند. برخی از کتاب ها هم هستند که به شکل تخصصی برای کسانی که می خواهند در آزمون زبان شرکت کنند طراحی شده اند. آموزش زبان برای بزرگسالان شاید پیچیده تر به نظر برسد ولی با توجه به اینکه معمولا آن ها هدف خود را می دانند و برای یادگیری زبان انگیزه دارند، بهتر هم می توانند تمرکز کنند و می توان به طور مستقیم موضوعات آموزشی را به آن ها یاد داد. آنچه در آموزش زبان بزرگسالان باید در نظر بگیرید، این است که کدام شیوه های آموزشی برای شما مناسب ترند و با کدام شیوه های آموزشی بهتر یاد می گیرید و با توجه به این مسئله کتاب آموزش زبان خود را انتخاب کنید.

032

کتاب های آموزش زبان بزرگسالان با توجه به دغدغه های آن ها طراحی می شود.

کتاب های آموزش زبان نوجوانان

اهمیت آموزش زبان نوجوانان کمتر از بزرگسالان نیست. ممکن است که در سنین پایین، نوجوانان متوجه اهمیت یادگیری زبان نباشند، ولی اکثر والدین با توجه به اینکه زبان انگلیسی یک نیاز ضروری در تحصیل و آینده فرزندانشان هست، آن ها را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق کنند. بعضی از نوجوانان هم خود تمایل به یادگیری زبان انگلیسی دارند. کتاب آموزش انگلیسی برای نوجوانان باید به گونه ای طراحی شود که رغبت آن ها را به یادگیری زبان انگلیسی بیشتر کند. همچنین مسائل کتاب باید متناسب با سن آن ها طراحی شود. درست است که می توان یادگیری مستقیم را برای نوجوانان اجرا کرد ولی همچنان استفاده از روش های غیر مستقیم مطالب را بهتر برای آن ها نهادینه خواهد کرد. تکرار و تمرین از نکات کلیدی در آموزش زبان نوجوانان است.

033

آموزش زبان نوجوانان باید همراه با شیوه های جذاب یادگیری فعالانه باشد.

آموزش زبان کودکان

کمتر پیش می آید که کودکان خودشان تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی بگیرند ولی شاید به دلایلی مجبور یا متمایل به آن شوند. آموزش زبان کودکان باید غیرمستقیم و همراه با بازی و تفریح باشد. کتاب های آموزشی انگلیسی برای کودکان مملو از اشعار و رنگ های شاد و تمرین های فیزیکی و بازی هستند. امروزه کتاب های متنعی در زمینه آموزش زبان کودکان وجود دارد و شما می توانید با توجه به علایق کودکان این کتاب ها را برای آن ها تهیه کنید. مخصوصا داستان­های مصور برای گروه سنی آن ها بسیار جذاب خواهد بود.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


داشتن بیمه مسافرتی ضروری است؟
یک شنبه 1 دی 1398 ساعت | بازدید : 3222 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

داشتن بیمه مسافرتی ضروری است؟

بیمه مسافرتی مدرکی ضروری همچون سایر بیمه ها می باشد که هم اکنون به خاطر راحتی مسافر و جلوگیری از بروز اتفاقات ناخوشایند برای تمامی مسافران مقاصد خارجی اجباری می باشد.

در واقع بیمه مسافرتی قراردادی دو طرفه است که شرکت بیمه در مقابل پرداخت مبلغی از طرف شما، ضمانت می کند که در کشور مقصد در صورت بروز مشکل جسمانی و مالی هزینه ها را تا مبلغ قابل توجهی پرداخت کرده و در صورت نیاز شما را به کشور بازگرداند یا مشکل پیش آمده را حل کند.

شاید قبلاً هرگز از بیمه مسافرتی استفاده نکرده باشید. اما در حال حاضر بیمه مسافرتی جز مدارک مهم سفر خارجی تلقی می شود.

به ویژه زمانی که می خواهید برای دریافت ویزا اقدام کنید، به غیر از مدارک شخصی، داشتن برگه رزرو هتل و بلیط هواپیما، بیمه نامه مسافرتی ضروری می باشد.

البته توجه داشته باشید که شرکت بیمه نمی تواند هر رویداد پیش آمده را پوشش دهد. در ادامه این مطلب با بیمه مسافرتی و تمامی موارد تحت پوشش آن آشنا می شویم.

 

انواع بیمه مسافرتی

  • بیمه سفر تفریحی
  • بیمه سفر تجاری
  • بیمه سفر ورزشی
  • بیمه سفر  زیارتی
  • بیمه سفر دانشجویی
  • بیمه سفر طولانی

 

شرکت های بیمه مسافرتی در ایران

در ایران چندین بیمه وجود دارد که در زمینه بیمه مسافرتی فعالیت دارند. از این بیمه ها می توان به بیمه پاسارگاد، بیمه سامان، بیمه ایران، بیمه ملت، بیمه sos و ... اشاره کرد.

  • بیمه پاسارگاد: این شرکت بیمه با در اختیار گذاشتن امکانات گوناگون برای مسافر، می تواند خیال شما را زا هر نظر راحت کند. از ویژگی هیا برجسته و بسیار خوب این شرکت بیمه می توان به همکاری همزمان با دو شرکت کمک رسان sos و اواسان، داشتن بیشترین شعب خدمات رسانی در بین بیمه های خصوصی در سراسر کشور و ... اشاره کرد.
  • بیمه سامان: این بیمه مسافرتی، به غیر از پوشش مسافر در هنگام سفر، بیمه ای برای سرقت و آتش سوزی منزل در هنگام سفر نیز قرار داده است.
  • بیمه ایران: این بیمه جز معدود بیمه هایی می باشد که در صورت وقوع حادثه پوشش بازگرداندن کودکان بی سرپرست به کشور و نجات و جستجو بیمه گذار را دارد. بیمه ایران از طریق شرکت بیمه اواسان در کشورهای خارجی به بیمه گذار خدمت رسانی می کند.
  • بیمه ملت: بیمه سامان نیز یکی از شرکت های بیمه بسیار خوب ایران می باشد که برای افراد بالای 85 سال برای هر خسارت 25 یورو فرانشیز می کند.

شرکت های کمک رسان بیمه مسافرتی

شرکت های بیمه مسافرتی به دلیل این که نمی توانند در کشور خارج به مسافر خدمات ارائه دهند، با شرکت های بیمه خارجی که با نام بیمه کمک رسان شناخته می شوند قرار داد می بندند تا در صورت بروز حادثه و مشکلی به جای شرکت بیمه کننده به مسافر ارائه خدماتت کند.

از این شرکت های بیمه کمک رسان می توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

  1. اواسان ( Evasan )
  2. آلیانز ( Allianz )
  3. میدست ( Mideast )
  4. ...

چگونه بیمه مسافرتی هزینه خسارات را پرداخت می کند؟

در صورت بروز حادثه ای که تحت پوشش بیمه باشد، مسافر می تواند پس از بازگشت از سفر مدارک لازم را نهایتاً تا 30 روز برای دریافت خسارت به شرکت بیمه مربوطه تحویل دهد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت خسارت:

  • بیمه نامه
  • کپی شناسنامه از صفحه اول
  • تمامی مدارک مربوط به هزینه های انجام شده در مورد خسارت
  • کپی پاسپورت از صفحه اول و صفحه ای که مهر ویزا، ورود و خروج زده شده است.

 

بیمه مسافرتی تا چه زمانی اعتبار دارد؟

به محض پرداخت هزینه بلیط و دریافت آن بسته به شرکت بیمه کننده شما 6 ماه تا یک سال فرصت دارید که از بیمه خود استفاده کنید.

زمان مصرف بیمه نیز از لحظه خروج شما از کشور آغاز می شود.

بیشترین روزی که تمامی شرکت های بیمه مسافرتی، مسافر را تحت پوشش قرار می دهند 92 روز می باشد. پس اگر احتیاج به روزهای بیشتر پیدا کردید. دوباره باید اقدام به خرید بیمه نمایید.

عوامل تعیین کننده قیمت بیمه مسافرتی

تعیین قیمت بیمه مسافرتی، به عوامل گوناگونی بستگی دارد. این هزینه ها براساس 4 عوامل سن مسافر، مدت زمان سفر، کشور مقصد و پوششی که بیمه ارائه می دهد تعیین می شود. با مطالعه بخش زیر از هزینه بیمه مسافرتی خود مطلع خواهید شد.

  • سن مسافر

تا حدودی می توان گفت سن هر فرد مشخص می کند که چند درصد احتمال وقوع مشکلات جسمی و ... برای مسافر وجود دارد به همین دلیل با بالا رفتن سن باید مبلغ بیشتری برای بیمه مسافرتی نیز پرداخت شود.

به طور کلی برای بیمه مسافرتی هفت گروه سنی در نظر گرفته شده است.

  1. 0 تا 12 سال
  2. 13 تا 65 سال
  3. 66 تا 70 سال
  4. 71 تا 75 سال
  5. 76 تا 80 سال
  6. 81 تا 85 سال
  7. 86 سال به بالا

  • مدت زمان سفر

مدت زمانی که در کشور مقصد اقامت خواهید داشت نیز بسیار مهم می باشد چرا که در زمان بیشتر احتمال وقوع حوادث و بیماری نیز افزایش پیدا می کند به همین دلیل برای سفرهای طولانی تر باید مبالغ بیشتر بپردازید. این مبلغ برای افراد با گروه سنی مختلف قیمت متفاوتی پیدا می کند.

یعنی پس از انتخاب سن این مدت زمان اقامت می باشد که قیمت بیمه مسافرتی شما را تعیین می کند.

البته توجه داشته باشید که برای کل سفرتان یک بیمه مسافرتی بلند مدت خریداری کنید بسیار به صرفه تر از خرید چند بیمه نامه مسافرتی با اعتبار های کوتاه مدت می باشد.

حداکثر زمانی که میتوان برای آن بیمه تهیه کرد 6 ماه می باشد که از این 6 ماه شما تنها 92 روز تحت پوشش می باشید. این برای مواردی است که شما می خواهید در طول 6 ماه چندین بار به کشور مقصد سفر کنید.

 

  • کشور مقصد

هزینه درمانی در هر کشور متفاوت می باشد به همین دلیل برای سفر به هر کشور مبلغ بیمه متفاوتی در نظر گرفته می شود. البته این تقسیم بندی بیشتر به صورت زیر انجام می شود تا کشور مقصد.

  1. بیمه مسافرتی برای ژاپن، استرالیا، کانادا و آمریکا
  2. بیمه مسافرتی برای کشورهای حوزه شینگن
  3. بیمه مسافرتی برای کشورهای غیر شینگن
  • تعهدات بیمه

میزان خدماتی که هر بیمه مسافرتی ارائه می دهد، این قیمت را بالا و پایین می کند.

اما به طور کلی بیمه های مسافرتی به صورت 10 هزار، 30 هزار و 50 هزار یورویی به فروش می رسد که قیمت های بالاتر موارد بیشتری را تحت پوشش قرار می دهند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مرغ پرورش بدهیم بهتر است یا بلدرچین ؟
سه شنبه 18 آذر 1398 ساعت | بازدید : 4259 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

مرغ پرورش بدهیم بهتر است یا بلدرچین ؟

خلاصه پرورش مرغ محلی 

سالن های صنعتی پرورش مرغ زیاد هستند و اگر بخواهید با این صنعت ها رقابت کنید، قطعا راه سختی را در پیش خواهید داشت. اما شما می توانید با تولید ارگانیک و کاملا طبیعی گوشت مرغ نسبت به آنها برتری خود را نشان دهید و محصولات خود را به خانواده های علاقه مند به مصرف گوشت و تخم طبیعی مرغ بفروشید. شرط لازم برای این کار داشتن یک مکان مناسب و دارای امکانات در روستا و یا حاشیه شهر است و بای خلاصه پرورش بلدرچین د از مواد غذایی طبیعی و علوفه و سبزیجات برای تغذیه مرغ ها استفاده کنید. چراندن مرغ ها در مراتع نیز در کاهش هزینه های شما تاثیر گذار خواهد بود.

 

خلاصه پرورش بلدرچین

بلدرچین در عرض 45 روز بالغ می شود و به وزنی حدود 250 گرم میرسد و آماده کشتار و بسته بندی می شود. بنابراین پرورش بلدرچین دوره بازگشت سرمایه شما را کاهش خواهد داد. مطمئن باشید که گوشت و تخم این پرنده نیز مشتریان خاص خود را خواهد داشت و یکی از مزایای خوب بلدرچین ها میزان تخم گذاری بالای آنها می باشد که همزمان با پرورش بلدرچین های گوشتی می توانید بلدرچین های تخمگذار را نیز پرورش دهید. برای شروع کار به یک سالن مناسب، قفس مکانیزه، تعدادی تخم نطفه دار تازه و دستگاه جوجه کشی احتیاج خواهید داشت.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


لغات 1100 واژه را یک بار بخوانید بدون نیاز به تکرار!
چهار شنبه 13 آذر 1398 ساعت | بازدید : 4414 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

لغات 1100 واژه را یک بار بخوانید بدون نیاز به تکرار!

این کتاب یکی از مهمترین کتب برای منابع مختلفی همچون کنکور، آزمونهای بین المللی مثل تافل ، آیلتس و GRE و آزمونهای مختلفی چون استخدامی و ... راهگشای کاربران بوده و از این کتاب برای زبان آموزان در دو سطح متوسطه و پیشرفته طراحی گردیده ست. شامل 46 هفته در یادگیری ست! که همین موضوع مورد انتقاد کاربران است، زبان آموزانی که میخواهند هر چه سریعتر لغات این مجموعه را به خاطر بسپارند روشهای میانبر زیادی وجود دارد که از آن ما به کدینگ تصویری 1100 واژه اشاره میکنیم:

 

کدینگ لغات 1100

خرید لغات 1100 کلمه به صورت تصویری و با روش کدینگ و تصویرسازی ذهنی

مجموعه ی طراحی شده توسط اینجانب که برای شما زبان آموزان تهیه شده ویژگیهایی دارد که به خلاصه به آن اشاره میکنیم.

1 – حفظ سریع لغت

2- کدینگهای با کیفیت بالا

3- فایل تصویری لغات به همراه توضیحات

4- تشریح مترادف ها و فونتیک لغات 1100

5- به کارگیری جذاب ترین و خنده دارترین کدبندی ها برای هر لغت

6- یادگیری فوق سریع لغات 1100 با این روش

7- پایینترین قیمت و بالاترین کیفیت

با استفاده از روش کدینگ 1100 کلمه به خوبی در ذهن ماندگار می شود؟

در پاسخ باید بگوییم تماما به فاکتورها و روشهای یادگیری شما بستگی دارد، به عنوان مثال زبان آموزانی که چندین روش مختلف را امتحان کرده و در نهایت نتوانسته اند آنطور که باید و شاید این لغات را یاد بگیرند بد نیست این روش را هم تست کنند، البته همچون روشهای دیگر این روش هم مزایا و معایبی را همراه دارد که از قبل به آن اشاره کرده ایم:

 

مزایا و معایب روش کدینگ لغات برای حفظ 1100 واژه

همانطور که میدانید هر روش مزایا و معایبی در خود دارد که ما به بیان آن می پردازیم:

مزایا :

1- حفظ سریع لغت در کمترین مدت زمان

2- ماندگاری بیشتر نسبت به سایر روشهای معمول

3- ارتباط برقرار کردن زبان آموز با استفاده از این روش

4- علاقه و اشتیاق بیشتر زبان اموز برای یادگیری

5- استفاده از طنز و روشهای مفرح برای این روش

 

معایب:

 

1- مهمترین عیب این روش ارتباط برقرار نکردن کاربر با استفاده از کدینگ

2- یاد نگرفتن کاربر به دلیل منطقی نبودن و طنز بودن تصویرسازی ارائه شده.

3-برای تمام لغات نمیتوان کدینگی ارائه کرد که کاربر به صورت دائمی آن را در ذهن خود بسپارد.

دوره کدینگ تصویری 1100 واژه مناسب چه کسانیست؟

1- افرادی که سطح متوسط از زبان دارند

2- زبان آموزانی که چندین بار کتاب 1100 لغت را خوانده و باز هم فراموش میکنند.

3- آن دسته از افراد که کنکورهای مختلف و آزمونهای بین المللی و استخدامی در پیش رو دارند

4- از سایر روشهای یادگیری لغت استفاده کرده و نتیجه نگرفته اند.

5- با تصویرسازی ذهنی لغات ارتباط خوبی برقرار میکنند.

 

پایان کابوس یادگیری 1100 لغت!

از زبان آموزانی که این کتاب را خوانده اند اگر این سوال را بپرسید که آیا تمام لغات 1100 را حفظ است ؟ حتما در جواب برای شما دلایلی همچون سخت بودن لغات و مشکل بودن تلفظها و فرار بودن آنها اشاره دارد! و اما پیشنهاد ما چیست؟

روشی ماندگار برای حفظ لغات 1100 استفاده از کدینگ تصویری می باشد! حفظ لغات 1100 واژه مشکل خیلی از زبان اموزان ست که با روشهای مختلفی دست و پنجه نرم میکنند تا لغات این کتاب را هم به خاطر بسپارند ما به شما پیشنهاد میکنیم که حتما روش تصویرسازی و کدینگ را مورد بررسی قرار دهید:

یادگیری تصویری لغات 1100 واژه

نسخه ی کدینگ تصویری لغات 1100 هم به مجموعه ما اضافه شده ، علاوه بر کدهای ارائه شده به صورت متنی جزوات کدبندی ما شامل تصاویر مرتبط با این روش نیز می باشد که میتوانید نمونه های این تصاویر را هم در قالب طنز مشاهده کنید:

ویژگیهای 1100 واژه با نگارش مدرس حامد اسکندری

مجموعه ی طراحی شده شامل عکسهای گرافیکی برای یادگیری بیشتر و ماندگاری دائمی در ذهن زبان آموز ، فونتیک لغات برای متوجه شدن طرز تلفظ لغات، کمک گرفتن از لغات مترادف برای آسان سازی مسیر یادگیری و در نهایت قیمت مناسب و معقول با در نظر گرفتن شرایط بد اقتصادی می باشد. همیشه صرف هزینه زیاد برای یادگیری مطالب کار مناسبی نیست، پس سعی کنید تصمیم درست را برای انتخاب مجموعه با استاد مرتبط به عمل آورید.

نتیجه گیری

ما همیشه به کاربر پیشنهاد میکنیم اول نمونه مثالهای کدینگ را مشاهده کند در صورتی که این روش برایش جالب بود سپس اقدام به خرید مجموعه لغات 1100 ما در قالب طنز کند. شما نیز میتوانید با بررسی مثالها و تصاویر مربوطه ی ارائه شده تصمیم بگیرید و سپس با بررسی معایب و مزایا اقدام به تهیه جزوه یا شرکت در همایشها کنید! ولی با توجه به حرفهای گفته شده به هیچ عنوان به دام اساتیدی که از این روش سو استفاده میکنند نیفتید!

تحقیق کنید تحقیق کنید و در نهایت باز هم تحقیق کنید!

بعد از مشاهده مثالهای کدینگ لغات میتوانید از لینک زیر اقدام به خرید این مجموعه کنید:

خرید کدینگ لغات 1100       

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طرح تشویقی
دو شنبه 22 مهر 1398 ساعت | بازدید : 4954 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )


کلیه متقاضیان این طرح می توانند بعد از انتخاب محصولات دیاکو، نیمی از مبلغ کل فاکتور رو در تاریخ دلخواه خود در سال آینده پرداخت کنند. همچنین در صورتی که متقاضی خواستار پرداخت نقدی باشد می تواند از  تخفیف خرید نقدی محصولات تخفیف دار دیاکو استفاده کند.

این طرح تنها شامل محصولات برند دیاکو می شود و شما می توانید یکی از دو حالت زیر را انتخاب کنید:

1- پرداخت 50% مبلغ خرید محصولات برند دیاکو بصورت نقدی و پرداخت 50% طی یک فقره چک به تاریخ دلخواه شما در سال آینده

2- پرداخت کل مبلغ خرید محصولات برند دیاکو بصورت نقدی و برخورداری از تخفیفات روزانه و جشنواره ها

برای استفاده از این طرح می توانید کلیه محصولات برند دیاکو (پوستر کاغذ دیواری) را از سایت انتخاب کنید و سفارش خود را نهایی سازید و سپس در مرحله پرداخت گزینه پرداخت ویژه را انتخاب کنید. کارشناسان بعد از بررسی، با شما تماس خواهند گرفت و در خصوص نحوه تکمیل سفارش، راهنمایی خواهند کرد.

همچنین شما می توانید با مراجعه حضوری به محل دفتر شرکت, علاوه بر مشاهده کامل محصولات، از مشاوره و راهنمایی کارشناسان فروش و مالی در خصوص استفاده از طرح چک نامحدود نیز مطلع شوید.

 53884-021 با ما تماس بگیرید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طرح تشویقی
دو شنبه 22 مهر 1398 ساعت | بازدید : 4736 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )


کلیه متقاضیان این طرح می توانند بعد از انتخاب محصولات دیاکو، نیمی از مبلغ کل فاکتور رو در تاریخ دلخواه خود در سال آینده پرداخت کنند. همچنین در صورتی که متقاضی خواستار پرداخت نقدی باشد می تواند از  تخفیف خرید نقدی محصولات تخفیف دار دیاکو استفاده کند.

این طرح تنها شامل محصولات برند دیاکو می شود و شما می توانید یکی از دو حالت زیر را انتخاب کنید:

1- پرداخت 50% مبلغ خرید محصولات برند دیاکو بصورت نقدی و پرداخت 50% طی یک فقره چک به تاریخ دلخواه شما در سال آینده

2- پرداخت کل مبلغ خرید محصولات برند دیاکو بصورت نقدی و برخورداری از تخفیفات روزانه و جشنواره ها

برای استفاده از این طرح می توانید کلیه محصولات برند دیاکو (پوستر کاغذ دیواری) را از سایت انتخاب کنید و سفارش خود را نهایی سازید و سپس در مرحله پرداخت گزینه پرداخت ویژه را انتخاب کنید. کارشناسان بعد از بررسی، با شما تماس خواهند گرفت و در خصوص نحوه تکمیل سفارش، راهنمایی خواهند کرد.

همچنین شما می توانید با مراجعه حضوری به محل دفتر شرکت, علاوه بر مشاهده کامل محصولات، از مشاوره و راهنمایی کارشناسان فروش و مالی در خصوص استفاده از طرح چک نامحدود نیز مطلع شوید.

 53884-021 با ما تماس بگیرید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رساله معماری موزه صلح
سه شنبه 9 مهر 1398 ساعت | بازدید : 5087 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

رساله موزه علم و فناوری در 200 صفحه به صورت word تنظیم شده است که اطلاعات کامل در این رابطه را می‌توانید توضیحات و فهرست رساله طراحی موزه علم و فناوری را در ادامه مشاهده کنید.

رساله طراحی موزه علم و فناوری

رساله طراحی موزه علم و فناوری یکی از موضوعاتی است که با توجه به ماهیت موضوع باید هماهنگی متناسبی با رشد علم و فن آوری در تمامی مسائل به خصوص رشد علم و فن آوری در زمینه معماری داشته باشد و این نیازمند بررسی و هماهنگی همه جانبه معیارها و پارامترها برای یافتن فرمی مناسب این موضوع باشد. روند بکارگیری کامپیوتر در معماری گرچه دارای سابقه طولانی نیست، اما اکنون شتابی فزاینده یافته است. آنچه تاکنون در زمینه استفاده از کامپیوتر در معماری تجربه شده، تنها بخش محدودی از ظرفیت های این همکاری را شامل گشته است.

رساله موزه علم و فناوری

رساله طراحی موزه صلح در 200 صفحه به صورت word تنظیم شده است که اطلاعات کامل در این رابطه را می‌توانید توضیحات و فهرست رساله موزه صلح را در ادامه مشاهده کنید.

رساله معماری موزه صلح

موضوع طراحی و ساخت رساله طراحی موزه صلح ایده نسبتا نوینی در جهان به شمار می آیند. در حالی که در طول چند قرن اخیر از طریق یادمان ها، ادبیات، هنر و موزه های جنگ به طرز باشکوهی به مقوله «جنگ» پرداخته شده است. در مقابل این روایت های تقریبا یک طرفه این ایده مطرح شد که جزئیات جنگ ، سبعیت هزینه های انسانی گزاف مربوط به جنگ و تمامیت جنگ که چیزی فراتر از شکوه و شجاعت است در فضای سازمان یافته یک موزه به طور کامل ثبت شود. انگیزه چنین تلاشی این اعتقاد است که «آگاه کردن مردم از واقعیت جنگ مانند آموزش دادن صلح به آنهاست.»وهمچنین آگاه کردن مردم ازاینکه جنگ به هیچ قوم وقبیله ای توجه نمیکند وهمه آنها آواره میکند وبا ایجاد فضایی برای کنارهم آوردن این اقوام که به آنها شناسانده شود که همه آنها از یک ملت هستن ازشدت جنگ های قومی کاسته میشود.

رساله طراحی موزه صلح

رساله طراحی هایپر مارکت – مگامال که در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با آن ارائه شده است بصورت word در 290 صفحه تنظیم و تهیه شده است .

رساله طراحی هایپر مارکت

رساله هایپر مارکت را می‌توان یکی دیگر از موضوعات عدیده‌ای به شمار آورد که در بین سایر انواع موزه‌ها،‌ توسط دانشجویان معماری،‌ به عنوان رساله کارشناسی معماری انتخاب می‌شود. با آنکه نگارش یکرساله طراحی هایپر مارکت نیز در بسیاری از مباحث از رساله موزه تبعیت می‌کند، تدوین یک پروپوزال طراحی هایپر مارکت به سبب گستردگی موضوع خود،‌ نیازمند صرف زمان بیشتری به منظور گردآوری مطالعات است. همین امر موجب می‌شود که بسیاری از دانشجویانی که رساله معماری هایپر مارکت را به عنوان رساله کارشناسی معماری خود برگزیده‌اند،‌ استفاده از یک رساله هایپر مارکت تدوین شده توسط سایر دانشجویان معماری را روش موثرتری جهت نگارش یک پروپوزال طراحی معماری هایپر مارکت بدانند.

رساله طراحی هایپر مارکت

رساله معماری دانشگاه ( 190 صفحه )

رساله معماری دانشگاه که در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با آن ارائه شده است بصورت word در 190 صفحه تنظیم و تهیه شده است .

دانلود رساله معماری دانشگاه را میتوان یکی از موضوعات مربوط به رساله معماری دانست که اساتید محترم برای تهیه بر عهده دانشجویان معماری قرار می دهند به همین دلیل آنها برای طراحی رساله معماری دانشگاه به جمع آوری اطلاعاتی در این باره میپردازند به این خاطر ما نیز در این بخش از فروشگاه معماری سایه 66 به عرضه پایان نامه معماری دانشگاه در قالب 190 صفحه word پرداخته ایم .

دانلود رساله معماری دانشگاه

رساله معماری دانشگاه را میتوان همواره یکی از پرکاربردترین و مهم ترین تحقیقات و پروژه معماری مربوط به رساله مجتمع آموزشی و رساله دانشگاه دانست که دانشجویان و معماران عزیز در پایان نامه معماری مقطع کارشناسی برای کسب نمرات و نتایج بهتر دست به تهیه و عرضه چنین تحقیقاتی به کلاس های درس میپردازند به همین دلیل آنها برای طراحی و تهیه رساله طراحی معماری دانشگاه به جمع آوری اطلاعات جامعی درباره ویژگی ها و کاربرد های چنین مکانی میپردازند تا به بهترین رساله ممکن دست پیدا کنند البته ما نیز در این پایان نامه معماری دانشگاه به خوبی توانسته ایم تمامی اطلاعات معماری چنین رساله دانشگاه را برای کمک به دانشجویان بگنجانیم .

دانلود رساله معماری دانشگاه

 

http://parsicd.ir/post/38
http://vbproject.ir/post/35
http://story-mag.ir/post/27
http://hicab.ir/post/30
http://estedrika.ir/post/33
http://pishtaztarash.ir/post/31
http://ishoone.ir/post/30
http://50005.ir/post/31
http://kurdmaskan.ir/post/28
http://mokhatabkhas.ir/post/12
http://niazdownload.ir/post/37

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آموزش بورس با فیلم آموزش بورس
پنج شنبه 21 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 4710 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

آموزش بورس با فیلم آموزش بورس
 
 
 
 
 
 
 
برای ورود به هر حوزه ای نیاز به یک سری آموزش های اصولی و درست داریم تا بتوانیم قدم به قدم در مسیر درست قدم برداشته و به موفقیت مطلوب نظرمان برسیم. اما برای موفقیت مالی و کسب درآمد از بورس باید چه کرد؟ پاسخ این سوال در آموزش بورس به شیوه صحیح و اصولی است تا بتوانید بورس را از پایه تا تخصصی به صورت گام به گام فراگرفته و به کسب سود بپردازید
ما در کارگزاری آگاه معتقدیم مسیر موفقیت در بورس از آموزش بورس میگذرد که بهترین مدل آموزش بنا بر نظر مشتریان و کاربران آموزش بورس به صورت ویدیویی و فیلم آموزش بورس است که کارگزاری اگاه در این خصوص آموزش های دسته بندی شده ای را در 9 دسته ارائه کرده است که شامل :

  1. ورود به بورس :

مقدمات مورد نیاز برای آشنایی با بورس، نحوه دریافت کد بورسی، مباحث مرتبط با کارگزاری بورس و همچنین وب سایت های سازمان بورس جهت شروع فعالیت در بازار بورس را تشریح می نماید

  1. اصول سرمایه گذاری در بورس :

انواع سرمایه گذاری در بورس ایران، سرمایه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری، روش های تحلیل سهام در بورسف تشکیل سبد سهام و آموزش های مرتبط با این حوزه می باشد.

  1. روانشناسی بازار :

مباحث قابلیت نقدشوندگی بازار، شناوری سهام، ترکیب سهامداران، نسبت های سودآوری EPS و  P/E، ثبات نسبی EPS که از مهم ترین مباحث روانشناسی بازار سرمایه می باشد.

  1. تکنیکال مقدماتی:

اصول کلی تحلیل تکنیکال، انواع نمودارها، پنل تحلیل تکنیکال، امواج و نقاط پیوت، حمایت و مقاوت و انواع آن می باشد که پیش نیاز آموزش پیشرفته تحلیل تکنیکال است.

  1. تکنیکال پیشرفته:

آموزش های خطوط روند، طریقه رسم خطوط روند، شکست استاندارد، حمایت و مقاومت استاتیک و داینامیک، انواع الگوها، الگوهای ادامه دهنده، الگوهای بازگشتی، پیاده سازی الگوها، فیبوناچی، آشنایی با اندیکاتور و اوسیلاتور، میانگین متحرک، اندیکاتور MACD، اندیکاتور RSI، آشنایی با ایچیموکو، واگرایی ها می باشد که جزو مباحث اساسی و پیشرفته تحلیل تکنیکال می باشد.

  1. تابلو خوانی و بازارخوانی بورس:

افزایش سرمایه، شاخص کل یا هم وزن، سهام دلاری و غیردلاری، سبدگردان‌ها،  بهترین زمان معامله در روز،  قدرت خریدار و قدرت فروشنده،  آشنایی با فیلترنویسی، بررسی حث تقدم، مبحث پیشخور شدن قیمت ها بوده که شامل 2 حوزه مقدماتی و پیشرفته می باشد.

  1. الگوهای کندل استیک :

معرفی الگوهای کندل استیک، الگوهای بازگشتی و الگوهای ادامه دهنده می باشد که جزو مباحث مهم در مباحث تحلیل تکنیکال بوده که به دلیل اهمیت بسیار زیاد در این قسمت بصورت بخش جداگانه آورده شده است.

  1. تحلیل بنیادی مقدماتی :

اصول اولیه و تکمیلی تحلیل بنیادی همچون زمان بندی انتشار گزارشات عملکرد، انواع گزارشات شرکت ها، آشنایی مقدماتی با صورت های مالی، آشنایی با مجامع شرکت ها، آشنایی با انواع افزایش سرمایه، مجامع کدام صنایع را شرکت کنیم و تاثیرات دولت ها در صنایع مختلف است که اطلاعات بسیار موثر و مفیدی را برای شروع تحلیل بنیادی ارائه می کند.

  1. تکنیک های تحلیل تکنیکال :

انتخاب تایم فریم مناسب، اندیکاتورها یا چارت اصلی، روند چیست،  پیوت چیست، حد سود و زیان،  نحوه معامله با خط روند، کانال‌ها، واگرایی معمولی RD، واگرایی مخفی HD، واگرایی زمانی TD،  سطوح تشکیل واگرایی، تریگر (Trigger)، الگوهای ادامه‌دهنده و الگوهای بازگشتی همگی جزو مطالب مهم و کلیدی تحلیل تکنیکال هستند که در این بخش به آموزش نکته ای این موارد پرداخته شده است.
 
آموزش بورس با آگاه
 
 
 
 
 
 
 
سری فیلم آموزش بورس کارگزاری آگاه تنها گوشه ای از خدمات آموزشی رایگان ارائه شده به علاقه مندان فعالیت در بورس ارائه می شود. در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه مطالب مهم آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته در قالب مقالات آموزش بورس ، ویدیو آموزش بورس ، مسابقه بورسی و دوره های آموزش بورس تهیه و تدارک دیده شده است که می توانید برای دسترسی به این آموزش ها به باشگاه مراجعه فرمائید.
منتظر حضور گرم شما در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه هستیم. 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


وب سایت رستوران و فست فود
دو شنبه 18 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 4819 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

نکات مهم سئو وب سایت در طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت فروشگاه اینترنتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود:

در این مقاله تصمیم دارم درباره آشنایی با ساختار جدید جستجوی گوگل و نکات مهم در سئو وب سایت در طراحی وب سایت شرکتی، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی وب سایت توریستی و گردشگری و طراحی وب سایت رستوران و فست فود صحبت کنم.

  •  گوگل آنقدر توسعه پیدا کرده که استفاده از اینترنت بدون گوگل غیر ممکن شده است. بیشتر افرادی که با اینترنت کار می کنند صفحه گوگل را به عنوان صفحه خانگی خود تنظیم می کنند و معمولا اولین صفحه ای که در اینترنت باز می کنند صفحه اول گوگل است. گوگل این محبوبیت روز افزون را از سیستم جستجوی اینترنتی خود که حتی یک روز هم برای توسعه آن بیکار نبوده است بدست آورده است.
  • گوگل در کنار سرویس جستجوی اینترنتی، صدها خدمات دیگر هم ارائه می دهد که سرویس Gmail، سایت خوان، گوگل پلاس، Google Earth و گوگل مپ از معروف ترین آنها هستند.  گوگل دنیای جستجو در اینترنت را به گونه ای متحول کرده است که بر اساس آمار، به طور متوسط ۷۰ درصد از ورودی های سایت های اینترنتی از طریق گوگل هستند.
  • وب مستر های ایرانی نیز همیشه توجه خاصی به گوگل داشته اند و همیشه سعی می کنند محتوا طراحی وب سایت شرکتی، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی وب سایت گردشگری و طراحی وب سایت رستوران و فست فود خود را طوری تنظیم کنند که توجه گوگل را جلب کرده تا شاید کاربران بیشتری را روانه سایت آنها کند. یکی از چیزهایی که همیشه مورد توجه بوده است، کلمات کلیدی یا همان Keyword ها هستند. 

شما به عنوان Webmaster یا مدیر طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود، حتما تاکنون دقت خاصی را برای انتخاب کلمات و عبارات کلیدی در تگ ها یا همان برچسب ها داشته اید تا بتوانید از این طریق کاربران و بازدیدکنندگان را از طریق موتورهای جستجو (به خصوص گوگل) جذب مطالب خود کنید. با این وجود که گوگل طی سالهای اخیر الگوریتمهای جستجوی خود را آپدیت کرده و سیستم های مختلفی مثل Panda را به کار گرفته است، اما کماکان اهمیت انتخاب کلمات کلیدی پابرجا مانده است. اما به تازگی گوگل قصد آپدیت الگوریتم خود را دارد تا از جستجوی مفهومی بیشتر استفاده کند.

 

 

آشنایی با سیستم جستجوی مفهومی

این اصطلاح به معنای ادراک و معنی دار کردن بیشتر یک عبارت مورد جستجو است. تا امروز گوگل تنها سعی می کرد عبارت مورد جستجوی کاربر را در میان متون و کلیدواژه های طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود بیابد و آن را به کاربر نشان دهد.
اما به زودی گوگل سعی می کند تا به معنای حقیقی پشت کلمات پی ببرد تا متون و صفحات مرتبط تری را برای کاربر پیدا کند. فارغ از اینکه چه کلماتی در سایت مقصد به عنوان کلمات کلیدی وجود دارند، گوگل می خواهد مثل یک انسان عمل کند و هدف هر وبمستر را از مطالبی که در طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود خود درج کرده است کشف کند !

در طرح جستجوی مفهومی، یک ماشین آنالیز کننده، اطلاعات را تفسیر کرده و در اختیار گوگل قرار خواهد داد و تمامی عبارات جستجو شده کاربران را برای گوگل معنی خواهد کرد. این ماشین از صدها پردازنده موازی که توانایی میلیاردها عملیات محاسباتی را در کسری از ثانیه دارند تشکیل شده است. به این ترتیب گوگل ارتباط بین عبارات جستجو شده را بهتر درک خواهد کرد و شاید کلماتی مرتبط به آنها را نیز که توسط این عنصر در اختیارش قرار گرفته شده را نیز به صورت مخفی در هر صفحه یافت شده جستجو خواهد کرد. به این ترتیب، نتایج نشان داده شده به کاربر در واقع حاوی طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود هایی خواهد بود که کاربر واقعا به دنبال آنهاست. نه صفحاتی که به منظور جذب بازدید کننده محتوای غیر واقعی را در خود ثبت کرده اند.

وقتی کاربری در گوگل عبارتی را جستجو می کند می خواهد به جواب سوال یا سوالاتی در ذهن خود دست پیدا کند. پس نویسنده های سایت ها باید علاوه بر پرکردن کلمات کلیدی، به فکر جواب سوالاتی که کاربران در ذهن خود دارند نیز باشند.

به طور مثال وقتی کاربری عبارت پیاده روی را جستجو می کند ممکن است یک یا چند تا از سوالات زیر را در ذهن داشته باشد:

– آیا پیاده روی تاثیری در لاغر شدن دارد ؟

– بهترین زمان پیاده روی چه موقع است ؟

– بهترین مسیر پیاده روی در شهر من کجاست ؟

یا وقتی یک کاربر عبارت استیو جابز را جستجوی می کند، شاید به دنبال موارد زیر است:

– بیوگرافی استیو جابز
– کتاب در مورد روش مدیریت استیو جابز
– نقش استیو جابز در توسعه اپل

  • حالا که گوگل از طریق جستجو های از پیش انجام شده و عنصر جدید معرفی شده می داند که باید در متون صفحات مورد جستجو باید به دنبال پاسخ این سوالات هم باشد نتایج جستجو می تواند کاملا متفاوت باشد. پس وقتی که شروع به نوشتن برای وبلاگتان می کنید سعی کنید درمورد موضوعی که می خواهید کاربران از گوگل به آن هدایت شوند بیشتر فکر کنید تا حدس بزنید کاربران در مورد آن چه فکر می کنند، به دنبال چه چیزی هستند و چه سوالاتی در ذهن خود دارند.
  • تا چند وقت پیش، وقتی عبارت What is my ip را در گوگل جستجو می کردید، گوگل لیستی از سایت هایی که خدماتی برای نمایش IP شما ارائه می دهند را نشان می داد. اما به تازگی، گوگل بالاتر از همه نتایج جستجو، IP شما را نشان می دهد ! چنین نتایجی در مورد محاسبات ریاضی هم صادق است. گوگل فرمول هایی که در کادر جستجو می نویسید را محاسبه می کند و حتی نمودار ها را ترسیم می کند. واحد های پولی را به یکدیگر تبدیل می کند. قیمت روز طلا و نفت را نشان می دهد و …

نتایج سیستم جستجوی جدید گوگل برای سایت های فارسی زبان

شاید بگویید که یک سیستم جستجوی معنایی برای زبان فارسی که یک زبان فراگیر نیست تاثیر زیادی نخواهد داشت. شاید در آغاز کار همین طور باشد. اما همانطور که سیستم پاندای گوگل خیلی زود به سراغ سایت های فارسی زبان رفت، هوش مصنوعی گوگل نیز به سرعت به سایت های فارسی خواهد رسید.

منبع: شرکت ساپرن

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بهترین رنگ مو
شنبه 16 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 4859 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

بهترین رنگ مو

در میان رنگ موهای مختلفی که در بازار ایران موجود است بهترین مارک رنگ مو خارجی جایگاه ویژه ای دارند. کیفیت و تنوع رنگ موجود در این رنگ موها توانسته است بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کند.

بهترین رنگ مو خارجی بعضا از کیفیت های مناسبی برخوردارند و می توانند پاسخگوی نیازهای سلیقه های متفاوت با جنس موهای متفاوت باشند. تنوع رنگ موجود در میان رنگ های خارجی نیز یکی از علل اهمیت یافتن آنان است.

رنگ مو از آنجایی که امروزه به یکی از مهم ترین بخش های آرایشی زنان تبدیل شده است اهمیت ویژه ای می یابد. این موضوع آن چنان اهمیت می یابد که در برخی موارد افراد با تغییر رنگ موهای خود استایل خود را تغییر می دهند.

بهترین مارک رنگ موها معمولا از جهات مختلفی اهمیت می یابند که از جمله آن ها می توان به کمترین میزان استفاده از مواد آسیب رسان مانند آمونیاک. استفاده از عصاره روغن های گیاهی و ویتامین های مختلف برای جلوگیری از شکنندگی موها و همچنین پیشگیری از خشک شدن موها امری ضروری است.

موارد ذکر شده در حال حاضر یکی از ضروریاتی است که بهترین رنگ موها باید داشته باشند تا باعث رضایت مشتری شوند. این موضوع از آن جهت می یابد که امروزه سلامت مو امری مهم تلقی می شود و اکثر خانم ها و آقایان در عین حال که علاقه مند به داشتن موهایی خوش رنگ هستند بلکه دوست دارند تا سلامت و شادابی موهایشان حفظ شود و درخشندگی لازم را داشته باشد.

در انتخاب رنگ مو عوامل متفاوتی تاثیرگذار است . به طور معمول افراد به رنگ موهای خارجی مختلف واکنش های متفاوتی دارند که می توان با استفاده از تجربیات دیگران به انتخاب رنگ موی مناسب اقدام کرد. همچنین کوتاهی و بلندی موها در انتخاب رنگ موی مناسب تاثیرگذار است و این موصوع از آن جهت اهمیت دارد که برخی از رنگ موهای خارجی دارای حجم کم هستند و ممکن است خرید میزان بیشتر از آن شما را متحمل هزینه کند.

عطر زارا

عطر زارا zara یک برند ترکیه ایی پوشاک و زیورآلات میباشد و کار خود را از شهر ارتشیو در گالیسیا آغاز کرد است.

در اصل برند عطر زارا Zara یک کمپانی عطر و ادکلن اسپانیایی میباشد که توسط Amancio Ortega و Rosala Mera تاسیس شده است.

این دو توانستند در سال 1975 اولین فروشگاه پوشاک زارا را افتتاح کنند و محور اصلی محصولات خود را که شامل محصولاتی با قیمت مناسب به سبک محصولات بسیار معروف بود، راه اندازی کردند و خوشبختانه توانستند در اسپانیا به موفقیت های زیادی دست یابند .

برند زارا توانست از سال ۱۹۹۸ با همگاری شرکت عطر سازی اسپانیایی پوییگ وارد دنیای عطر و ادکلن بشود. برند Zara در بازه زمانی ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۶ دارای بیش از ۲۰۰ محصول در کارنامه عطری خود می باشد.
از سال ۲۰۰۷ زارا برای زنان و همچنین مردان لباس ، کیف، کلاه و کمر، زیورآلات، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس شب، لباس خواب، پوشاک کودکان و نوزادان و اجناس جانبی مانند دستکش، چتر، کیف پول، عطر و ادکلن تولید میکند.

عطرهای معروف زارا عبارتند از :

Zara Gold
Zara Silver
ZARA–FRUITY
ZARA-ZARA ORCHID
ZARA – FEMME
ZARA – RED VANILLA
Zara Night Pour Homme III

عطر زارا zara در دو نوع زنانه و مردانه تولید می شود که همه ی آن ها از کیفیت مناسب و قابل قبولی برخوردار می باشند و مناسب برای هر سلیقه ایی میباشند.
عطرهای زارا هم در رایحه های گرم و شیرین موجودند هم تند وتلخ این یعنی دامنه ی وسیعی از سلیقه هارا در برمیگیرند.

محبوبیت این برند در حوزه عطر و ادکلن به حدی است که تقریبا در سر تا سر جهان طرفداران ویژه و خاص خود را دارد که توانسته است جایگاه خود را پیدا کند.

بهترین برند ماسک مو

فرقی نمی کند موهای آسیب دیده داشته باشید یا موهایی سالم و تقویت شده، در هر صورت نیاز دارید تا با استفاده از بهترین برند ماسک مو ، موهای خود را تقویت کنید و آن ها را در بهترین شرایط قرار دهید.

بهترین ماسک های مو معمولا دارای مواد مغذی همچون روغن آرگان، ویتامین A ، ویتامین E، اسیدهای چرب غیر اشباع، امگا 3، امگا 6، امگا 9، کراتین، دایمتیکون، سیلیکون که تاثیرات مثبت زیادی به همراه دارد که از جمله آن ها می توان به تقویت مو، درخشان شدن، براق شدن، جلوگیری از موخوره ، نرم کننده و بازسازی کننده مو اشاره کرد.

انواع ماسک مو شامل دو نوع هستند یک نوع جامد و دیگری مایع .

ماسک مو جامد: این ماسک موها باید پس از استفاده آبکشی شوند.

ماسک مو مایع : زمان استفاده از این ماسک موها پس از حمام است که می توانید به ساقه موها اسپری کنید و پس از آن موها را سشوار بکشید یا برس کنید.

ماسک موها با توجه به تفاوت هایی که دارند می توانند موارد استفاده متفاوتی داشته باشند. شما می توانید از هر ماسک مویی با توجه به شرایط موهای خود استفاده کنید.

استفاده از ماسک مو امری ضروری برای افرادی است که موهای خود را رنگ کرده اند (باید دقت کنید که از بهترین رنگ مو ایرانی یا بهترین رنگ مو خارجی استفاده کنید). این افراد لازم است تا پس از رنگ کردن موهای خود به صورت منظم از ماسک های موی تقویت کننده استفاده کنند تا حد امکان اسیب های ناشی از رنگ مو را کاهش دهند و به حداقل ممکن برسانند.

افرادی که دارای موهای ضعیف و شکننده هستند نیز بهتر است استفاده از ماسک مو را فراموش نکنند چرا که این ماسک ها از آسیب دیدگی بیشتر موهای شما جلوگیری کرده و موهایی براق و درخشان را برای شما به ارمغان می آورد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 33
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 22
:: بازدید ماه : 601
:: بازدید سال : 846
:: بازدید کلی : 10586